Rackel

Nu har Hildurs/Hildegards/Huldas/Linns (kärt barn har många namn) bil gått sönder igen. Vi har konstaterat att man verkligen inte ska köpa nylanserade saker. Jag köpte ju min mobil dagen efter att det släpptes, vet ni hur många gånger jag har velat döda telefonjäveln?! Två gånger har jag haft den inne på lagning och skulle egentligen behöva skicka in den igen eftersom att den slår av sig hela tiden. Rackel är vad det är!
Bättre var det förr när man hade en 3310/3330! Man kunde göra vad som helst med den och det hände inte ett skit. Man skulle allra troligast kunna köra över den med Linns bil utan att det skulle bli en enda skråma på den. Linns bil däremot hade förmodligen fått både en punktering och förstörd fälg. Om någon skulle kasta en 3310 i en vägg skulle den bara skratta inombords, spänna musklerna och hålla ihop sig. Men om man skulle råka trycka av ett samtal lite för hastigt på min nuvarande telefon, då måste man öppna den, ta ut batteriet och sätta dit det igen. Fullt normalt. Mestelefon är vad det är.
Det var faktiskt bättre förr. Fast det var ju inte så himla coolt med gråskala och snake, det måste jag tyvärr säga.

Kommentarer
Postat av: C

haha håller med dig fullt ut^^

fast hellre gråskala och snake. än en telefon som har damp... min mobil börjar sakta men säkert ge upp nu. har ingen lust att köpa någon ny heller med deras korta livsängd på max två månader xD

2009-03-27 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback