Dude looks like a lady. Typ.

Igår hände något förfärligt, jag tror jag vet ungefär vart en bra kväll styrde mot en katastrof.
Linn var här och vi satt och såg på tv, Robinson närmare bestämt. Helt plötsligt ville Linn visa ett par skor hon tyckte var väldigt fina och mot bättre vetande gick jag med på det. Det skulle jag inte ha gjort. Jag fick omedelbart andnöd av deras osnygghet och jag ville att hon skulle ta bort dom omgående. Det gjorde hon, men bara till fördel för en klänning. Hemska tanke. Där någon gång var det allt började gå i en förödande dålig riktning. Vi började diskuterade att jag aldrig någonsin skulle ha på mej klänning, men Linn och min kära mor som även hon la sig i tyckte att jag inte skulle dö av det! Då tyckte jag att Linn skulle kunna ha på sig såna kläder som jag har. Jag tog fram ett par byxor åt henne och en keps jag brukar ha, så fick hon prova det, jag kan säga att hon blev ascool! Sen tog jag tyvärr på mej en klänning. Det kändes så förfärligt och ännu värre blev det när mamma och Linn sa hur fin jag var. När jag sa att jag kände mej som en transvestit höll mamma på att dö av skratt. Det kändes iallafall fantastiskt att få ta på sig dom vanliga kläderna sen igen, och jag säger då det, aldrig mer klänning!

Klart slut från katastrofnytt.

Kommentarer
Postat av: Hildegard

Haha, ascool kanske var en överdrift?

2009-03-23 @ 16:33:56
Postat av: Hildegard

Haha, ascool kanske var en överdrift?

2009-03-23 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback