The end of the road

Jag fick en kommentar om att min blogg är tråkig för att den bara handlar om en grej nu för tiden. Grejen är den att jag har verkligen inte ett så händelsefullt liv, och tyvärr kan jag inte skriva om mitt sporadiska jobb då det är på en skola och där har man tystnadsplikt.
Jag vet inte om jag längre har något att tillföra den här bloggen, får fundera på det ett tag.
Det här kanske är det sista som skrivs här, isåfall måste jag säga att det har varit kul att skriva, trots få läsare.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hallå! Du kan ju inte gå och lägga av nu!!!!!!

Postat av: läsare!

Meh!Strunt samma vad hon den där säger! Din blogg är grym! Rolig med en liten touch av allvarlighet :D

2009-04-01 @ 05:40:06
Postat av: Läsare 2

fast den var bättre förr i tiden..

2009-04-02 @ 17:22:54
Postat av: Roxx

Fortsätt blogga! Kul att läsa ju

2009-04-07 @ 19:33:58
URL: http://roxxyjorin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback