Sound of silence

Nyss höll jag på att bli ihjälskrämd av en låda här hemma.
Vi har inte direkt världens bästa ordning i någon av lådorna, men särskilt dåligt är det i penn- och diverselådan.
Jag hade iallafall letat fram ett sudd jag behövde och skulle försöka stänga igen butiken. Det gick inte bra på första försöket, så jag tänkte att jag skulle pressa ner innehållet lite med handen. Sagt och gjort. Det jag inte hade väntat mej var att lådan skulle börja prata tillbaka till mej med raspig kvinnoröst. Vad hon sa hann jag inte höra, jag blev ju helt vettskrämd bara av att höra en röst. Till slut slog det mej att vi har en talande stegräknare och kopplade fort ihop den rösten med lådans stämma. Tack och lov, jag har inte blivit galen.




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback