I'm bringing sexy back

Igår var jag och tränade på gymmet, det är faktiskt en vanligt förekommande syssla, tro det eller ej.
Dock gjorde jag något jag inte brukar göra så ofta - övningar för nedre delen av ryggen.
Smart som jag är tänkte jag att, varför ska jag börja lugnt, jag börjar väl på den vikt som känns tung nog. Jodå, sagt och gjort, jag körde igång på den vikt som föregående tränare hade haft, och visst, nog var det väl lite tungt men inte jättehemskt ändå. Jag körde mina 4x10 och var nöjd, sen skulle jag gå därifrån, då kände jag omedelbart att jag nog skulle få vissa efterkommande värkar. Det liksom stramade så där som det gör när man verkligen har tagit i, och det var lite av en utmaning att böja sig framåt. Hade även vissa svårigheter på innebandyträningen igår då det var hemskt jobbigt att sitta som man ska i målet.
Hur känns det då idag? Jo, det ska jag berätta för er. Idag är det inte ens lönt att försöka böja sig fram, det går inte, träningsvärken är total. Dock kan jag säga att jag går väldigt rakt, det är ju bra iallafall!

Kommentarer
Postat av: C

hehe du e rolig. hoppas ryggen är bättre!

2009-03-27 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback