Highway to hell

Ikväll har Linn hållit på att köra över en stackars joggare i Antnäs. Karln var inte direkt osynlig, han hade på sig en väldigt reflekterande reflexväst. Tror ni Linn såg honom? Svar nej. Enda anledningen till att hon faktiskt inte körde över honom var att jag sa "oj, det där var lite läskigt" när jag såg dom lysande strecken guppa fram. Två sekunder efter det kom Linns reaktion - hon blev livrädd. Jag trodde inte på henne när hon sa att hon inte såg honom, det kunde inte vara sant, jag var tvungen att fråga vad hon trodde att det var och till svar fick jag; en brevlåda. Alltså förstår ni?! Hon trodde att det var en brevlåda som guppade fram. Seriöst börjar man ju undra hur det står till i hjärnkontoret hos fröken Adamsson.
När vi var tillbaka i Brooklyn höll vi på att bli överkörda av en liten fjutt-Jetta. Sanslöst! Det roligaste var att Linn sa att karln som körde den förmodligen inte skulle se oss när vi körde om, jag skrattade bara eftersom att vi ju som vanligt åkte i Linns storbrackabil. Hon gjorde iallafall en ytterst obekväm pumpbromsning bara för att han skulle se hennes bromsljus ett flertal gånger. Vet ni vad som hände?! Han var cirka 3 centimeter från att köra in i baken på oss. Galning. Jag vet inte riktigt vad han hade tänkt försöka åstadkomma med det dock..en Jetta har förhoppningsvis inte så mycket att sätta emot våran KillerOnWheels.

Jani..nu har jag inte så mycket mer att berätta, förutom att jag charmade eleverna med McDonalds-drive in-rapen. Jag drog hem några applåder. Jag är kung, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback