Fredagen den 13:e

Fredagen den 13:e är en ytterst mesig dag. Med skräckmått mätt alltså..för än har det inte hänt något skräckinjagande! Eller jo iofs..jag hörde sofie sjunga nyss i singstar, det var ju läskigt! I övrigt är det dock väldigt lugnt!
Är hos linn på fest och vi sjunger som sagt lite och snart ska vi väl ut, jag hoppas att jag inte blir mördad eller något, för då skulle det ju verkligen vara en farlig dag.
Idag har jag inte gjort särskilt mycket i övrigt, bara sett criminal minds. Det var förskräckligt skrämligt. Fint ord va? Jag uppfann det nu.
Jag har inte så mycket mer att rapportera för tillfället, jag återkommer om det händer något hemskt. Men inte om jag blir mördad, jag tror inte jag kan skriva i döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback