Fix you

Idag har jag luktat på våldsamt goddoftande parfymer! Om det är någon som känner för att vara snäll mot mej vill jag ha både Jean Paul Gaultier - Madame & Gucci vaddennuheter. Sitter och luktar på mej själv som en besatt nu, kör höger/vänster med parfym istället för alkohol. Fina grejer det här.

Vi luktade inte bara på parfym när vi var på stan, vi var tyvärr även på ett café och åt lunch. Så ovärt kan jag säga! Skagenröran där var inget annat än remouladsås. Amanda demonstrerade sitt missnöje med att lämna brickan på bordet. Mesig som jag är vill jag inte göra mej ovän med någon så självfallet gick jag ju och ställde undan hennes bricka också. Jag måste skärpa mej på den avdelningen, man behöver faktiskt inte vara alla till lags alltid.

Jo just ja, Linns bil ville vara lite tjurig också, den kände nämligen för att ha punka. Ja det var ju bara för oss att fara till verkstaden med den så dom fick fixa det då vi inte var säkra på om det var något invärtes fel på bilstackaren eller om det liksom bara var vanlig punka. Väl där tog det inte länge förrän Linn hade skitat ner sina sprillans nya vita tygskor, det var ju mycket oväntat. Eller inte.
Ja lagningen tog inte länge, det visade sig att det satt en stålflisa i däcket och det är ju ytterst dumt att ha en sån där i. Hursomhelst så var det fort lagat och vi fick det dessutom gratis. Förmodligen för att jag är så snygg.

P.S Jag har sett två läskigt snygga tatueringar, skulle vilja göra någon av dom, vet bara inte vars på kroppen. Jag får fundera vidare på det där.

Kommentarer
Postat av: rkumxphkehz

Uparimej ote yecuz igetexipu, oxuzufahu kivohetoc efipeyab padirutoj ekuqubok bagis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback