Down down down

Jag har precis varit på stan och kollat tjejmode, hemskt var det kan jag säga!
Linnea skulle försöka hitta något att ha på sig i helgen, men inte var det då lätt, alla kläder ser ju ut som jag vet inte vad. Antingen är det tänkt att man ska ha på sig ett tält eller astighta tights. Helst i guld. Förstår ni hur jag hade sett ut i ett par guldtights? -här har du möjlighet att ta paus för att skratta ett tag-
Till slut hittade vi dock en vrålsnygg skjorta som hon kanske ska införskaffa. Jag hejar på den, helst med ett par chinos till, det hade varit raaaor!

Ja ni, sen har jag även tränat mer på det här med musikteori. Jag vill fortfarande dö. Jag HATAR att inte kunna saker, jag hatar att vara i underläge och jag hatar att inte förstå. Särskilt när det är något jag verkligen borde kunna. Då vet ni det.

Jaja, jag har iallafall ett par nya skor och en ny jacka, så det är ju nåt att vara glad åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback