Well Billy slammed on his coaster brakes

Helt seriöst har jag egentligen ingenting att skriva här. Det sker ungefär samma saker varje dag; jag går upp, är med Linn, åker bil med Linn och håller på att krocka eller något annat, tränar, duschar..ja så där fortsätter det.
Idag var inget undantag, jag gick upp ovanligt tidigt, kl 9, och åt frukost med modern min. Sen tvingade jag Linn att ta med mej till stan, där gick vi och kollade på kläder och konstaterade återigen att vi verkligen verkligen inte har samma klädstil..och jag avstyrde alldeles för dyra klädinköp å Linns vägnar. Det känner jag mej väldigt stolt över!
När vi hade varit klart på stan skulle vi ta oss ut ur parkeringshuset, det var väldigt spännande. Först backade vi, men Linn blev lite feg och ville inte backa mer, så vi blev stående. Då blev en äldre kvinna i en Opel väldigt arg på oss. Vi körde in i rutan igen så hon fick köra förbi. Sen fick jag kliva ut och peka och skrika så Linn vågade backa. Då gick det lite bättre. Nu till det roliga, när vi skulle köra ut ur parkeringshuset hamnade vi bakom ArgaOpelkvinnan. Först och främst hade hon tänkt backa på oss och det är ju aldrig snällt, så då vrålade vi lite åt det. Sen fattade vi att hon var på väg att svänga till sig för att köra in i en ruta, men då kom det en man från andra hållet och burnade in i rutan rakt framför ögonen på ArgaOpelkvinnan. Herregud vad jag skrattade. Rätt åt henne. Surtant.

Sen for vi och hämtade en av Linns jobbarkompisar, Helene tror jag hon hette. Hon är från Stockholm och pratar så också. Vi for till McDonalds och köpte lite mat. Sen satt jag och Helene och försökte säga till Linn att det är alldeles för mycket att börja träna typ 7 dagar i veckan när man tidigare har tränat 0. Linn höll inte med. Sen råkade jag nämna att jag hade tränat två gånger igår och då tyckte Linn att jag var hycklare men jag sa att "jag delar ju upp kroppen". Då tyckte dom andra att jag var duktig som kunde lämna vissa delar av kroppen hemma så att jag bara tränar vissa delar. Jag tycker att dom var lite petiga.

Sen drog jag och Linn till flygplatsen och luktade på parfymer, dom är ju lite billigare där än i stan. När vi skulle därifrån insåg vi att vi luktade väldigt mycket. Iofs väldigt gott, men väldigt mycket..och väldigt många olika dofter i en och samma. Men men, ska det vara så ska det vara!

Ja sen burnade vi lite mer och tillslut skulle Linn skjutsa hem mej. Då satt vi och sjöng Hide and seek av Imogen Heap (mycket bra låt) och jag började med fri översättning av texten. Mycket vackert. Till att börja med sjöng jag med min vanliga röst, men sen går ju låten upp lite i höjd, så jag tänkte, bäst att ta huvudklangen då (falsett om det säger er mer), så jag tog i med en klockren hög ton. Jag kände riktigt hur den prickade rakt på, no kidding! Linn började skratta så att vi nästan körde in i snödrivan..jag förstår inte varför.

Kommentarer
Postat av: Linn

Yes, i´m glad that you´re back! I love your blogg!! :P Och Sandra, det är ju tur att vi har varandra, vad skulle vi annars ta oss till? Åka bil själv är ju otroligt tråkigt..;P

2009-01-21 @ 20:45:04
Postat av: Sara - kusinen från storstan!

Seriöst sköna dagar! Du är som Hugh Grant i "om en pojke"

2009-01-21 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback