We'll take what we can carry and we'll leave the rest

Idag vaknade jag alldeles för sent som vanligt. Jag hade en tryckande känsla i armen så jag var tvungen att kolla vad som stod på, då såg jag att jag hade runda djupa ringar i armen, sen kollade jag på min hand och såg att knogarna var alldeles blåa. Jag hade alltså lyckats sova med handen intryckt i armen. Otroligt bra jobbat måste jag säga. Jag har verkligen mina talanger jag utför i sömnen. Är det inte det att jag gör djupa avtryck så sjunger eller pratar jag. Eller, i allra bästa fall, gör jag någon slags gymnastik med benen. Det är fantastiskt så aktiv jag är i sömnen. Inte konstigt egentligen att jag är så trött när jag vaknar.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, ja förutom att jag har varit med Linn, Linnea, SandraJanis och Amanda. Dom spelade ett spel som verkade vara ytterst ansträngande för både nerver och hörsel. Jag kände att det var bäst att vila alla mina sinnen så jag agerade fotograf istället, detta med bravur. Jag fick till några riktiga pärlor som säkerligen kommer att synas på Linns Ansiktsbok.
Ja sen for vi ut och åkte bil. Dock var det inte Linn som körde..jag kan inte förstå varför.

Jo, på tal om brödrost, igår såg jag (mot bättre vetande) Let's dance.
Jag ville lägga mej ner och gråta när jag fick veta att Blondinbella skulle vara med. Måste vi verkligen förstöra tv4 ännu mer?
Nåja, hursomhelst fick jag en idé när vi satt och pratade om henne. Alla dessa "bloggdrottningar" har ju dagens outfit som stående punkt. Då tänkte jag att jag också kan ha det. Jag tror nog att dom allra flesta av mina läsare är mer än lovligt nyfikna på vad jag har på mej varje dag. Så, här kör vi premiären;



Niketröja, inköpt på Stadium. Förmodligen butikens dyraste plagg.
Mjukisbyxor, även dom Nike, köpta på Footlocker i STHLM.
Vita Adidassockar. Dito i Nike var i tvätten..
Headband från - Peak. Absolut inte köpt på halva priset.
Klocka av märket Regal. Inte Dolce Gabbana som nån karl från igår trodde.
Oxxoring, sitter som en smäck på långfingret.

Och, mina kära vänner, detta är absolut ett skämt. Hoppas det uppskattas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback