Ooh, I'm on fire

Då har man gått miste om hela nyårsfesten. Varför, kanske ni undrar? Jo, på grund av influensa med 40-gradig feber som tillbehör. Något som dessutom följde med var underliga (vad annars) hallucinationer. Mitt i natten vaknade jag och trodde att jag var i Irak. Jag tittade på täckena som låg på sängen, det ena är blått/vitt och det andra är vitt, ändå var dom i mina ögon bruna och det var definitivt inte täcken, det var en öken i Bagdad.
Sen när jag vaknade på morgonen var det första jag såg en neonjulgran som pappa skulle ha satt upp. Den försvann direkt efter att jag hade sett den. Efter att ha suttit i sängen och stirrat i säkert 10 minuter förstod jag att den inte skulle komma tillbaka igen.

Nu är det dock slut på hallucinationerna. Tror jag iallafall för jag är hyfsat säker på att all feber försvann inatt. Jag har svettats så otroligt mycket, man hade ju kunnat tro att jag hade varit på ett spinningpass eller dylikt. Mysigt var det inte, men skönt att inte känna sig stekt inifrån längre.

Nu ska jag fortsätta se Vänner-maratonet (heter det så i bestämd form?)

Kommentarer
Postat av: Maaaalin

om det stämmer i bestämd form vet jag inte, men det stavas iallafall med ett 'h'. Marathon ;)

Postat av: Sandra

Faktiskt inte..inte om man går enligt Word iallafall (och Wikipedia)

2009-01-05 @ 01:06:36
URL: http://saandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback