Talk about a dream, try to make it real

Ja ni människor. Idag var det ju biljettsläpp till Bruce-spelningarna i juni. Det gick ju jävligt bra.
Först och främst "fanns" det inga biljetter när försäljningen skulle börja. Nä för det var visst tekniska problem. En timma sent började då försäljningen, men då kom nästa smäll - sidan kraschade ju typ. Man blev ställd i kö på kö på kö på kö och när man väl trodde att man var framme, ja då blev man utslängd och fick börja om från början.
Så till slut, efter kanske en halvtimma hade jag äntligen fått tag i 4 ståplatsbiljetter och skulle betala dom. Jag valde att betala med internetbank. Big mistake. Självfallet loggades jag ut direkt och hade inte möjlighet att gå tillbaka och byta betalsätt. Jag trodde att det var helt kört då, med tanke på hur bra det hade gått innan, så tårarna bara sprutade men jag gav fortfarande inte upp. Jag ställde mej i kö igen och efter ytterligare en halvtimma var jag återigen framme vid betalningen. Jag hade inte tänkt göra samma misstag igen så den här gången skrev jag in kortnumret. Sen tryckte jag på "betala". Och vad kom upp? Jo, en "ursäktasåmycketmenvåranhemsidaorkarintemedtrycketochdukommeraldrigattfådinabiljetterjävlaloser"-sida. Många fina svordomar yttrades, som på löpande band. Sen kom jag på att det finns en uppdateraknapp. Jag använde den, och betalningen genomfördes.
LYCKODANS.

Men jag säger då det, eventims hemsida var ett riktigt skämt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback