Pay me my money down

Nu ska ni få höra något väldigt konstigt! Linn har en hund som biter på människors naglar!
När Linn sa det trodde jag verkligen inte på det, så jag var tvungen att prova. Jag satte fram ett finger, och se på själve fan, nog började hunden tugga! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när det kittlade ända ner i fötterna.
Förmodligen tror hunden att den är människa för att den har ett människonamn; Frida. Jodå, nu har jag allt löst gåtan.

Förutom nagelbitningen så har inte så mycket roligt hänt idag. Vi har åkt bil och poppat musik så att hjärnan nästan har runnit ut genom öronen..det kan aldrig vara nyttigt. Jag blev ledsen när ingen annan ville lyssna på The Killers, nä nog skulle vi ju självklart lyssna på Lady Gaga och stön-Rihanna. Nog blir man ju lite bedrövad..bredrövad som mamma brukar säga..

Imorgon och alla onsdagar har jag tydligen sovmorgon till klockan 9.30..nu jobbar jag bara 30 minuter på måndagar och några timmar på onsdagar..jag får nog vänta med att köpa den där lyxvillan..
Någon som är sugen på att skänka bort pengar till mej?

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, söt frida! Familjen adamsson börjar bli riktiga kändisar här på bloggen juh..;P

Och dessutom ville jag oxå lyssna på The Killers, det vet du!! :P

2009-01-13 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback