In the skeleton frames of burned out Chevrolets

Nu Linn, nu kommer det; inlägget där jag avslöjar din.."briljans".
För någon dag sen kom Linn hit och hon ville att jag skulle möta henne ute på gatan, så jag gjorde det. När hon svängde upp på uppfarten öppnade hon rutan och pratade med mej, sen parkerade hon och så gick vi in.
Sen några timmar senare gick vi ut till bilen då vi skulle på bio. Vi hade väntat oss en lätt kylig bil då Linn hade glömt att slå igång värmaren. Det vi inte hade väntat oss var en rullande frysbox. Det var dock vad som stod där och lurade, ty Linn, denna enormt smarta varelse, hade glömt att hissa upp rutan efter att hon hade pratat med mej när hon skulle svänga upp på uppfarten. Bilens dyrjävla skinnsäten gjorde inte saken bättre, nä gud ändå, nog var det då nära att man frös av sig vissa väsentliga sitt-delar.

Nåja, sen åkte vi iallafall in till stan och såg Yes man. Sjukt bra film må jag säga! Linn skrattade så att hon nästan satte sina varma chips i halsen. Det var ju tur att hon inte gjorde det, det hade nog blivit lite jobbig stämning då. 

Nu har jag inget mer att berätta för tillfället, men sammanfattningsvis kan man ju säga att det här med Linn och bilar, det är inte något man bör satsa sina pengar på.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, I´m a smart girl..;) Not...

2009-01-06 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback