Held up without a gun

Nyss lyckades jag med årets grej. Det var så sjukt roligt och skämmigt att jag trodde jag skulle svimma för att jag skrattade så mycket.

Kvällen spenderades hos Linn tillsammans med henne, Linnea och Amanda.
Igår höll Amanda på att tjata sig fördärvad för att få se Beck I Guds namn, så vi såg den ikväll. Man kommer ju lite in i den spända stämningen när man ser nån sån där film, så man vill ju inte gärna träffa nån okänd i en mörk gränd eller nåt.
Vi var iallafall på väg hem från Linn, och stod där i hallen med dörren öppen ut mot trappen. Då hörde jag att en dörr öppnades och både för att vi inte skulle störa den där människan i trappen och för att jag blev lite nervös när det kom någon drog jag fort igen dörren och låste. Jag hörde att alla mina vänner sprang därifrån så jag tänkte att det var bäst att kolla i titthålet. Till min väldiga förvåning kom trappmänniskan fram till dörren och knackade på. Jag blev alldeles skakig och tittade omedelbart mej själv över axeln och fick se EN HUNDVALP!!! Då förstod jag att jag i all hast har råkat låsa in hunden i Linns lägenhet när jag trodde mej låsa in oss bara. Fort som ögat låste jag upp dörren och öppnade och jag skrattade så jag grät. Jag kunde inte ens titta på hundägaren då jag var tvungen att hålla mej på knäna för att inte dö av skratt. Tack och lov skrattade hundägaren också, men hon försvann snabbt, hon var nog rädd att jag skulle stjäla hunden igen.
Det var så hemskt för jag hade verkligen inte sett hunden när jag stängde dörren, jag stängde ju bara för att jag var rädd att någon från Lots Brödraskap skulle komma och skjuta mej eller nåt.

Linn, Amanda och Linnea skrattade även dom så dom höll på att stryka med, och dom undrade vad i hela friden jag höll på med. Tydligen hade det sett väldigt synkroniserat ut, att hunden sprang in och att jag låste dörren.
Ja mycket ska man vara med om i sitt liv, och jag kan väl säga att jag stod för skratten i afton.
Herregud alltså..

Kommentarer
Postat av: sara

ja sandra vad ska jag säga? rätt stort förresten att lyckas med årets grej fast det bara är januari!

2009-01-12 @ 15:40:43
Postat av: Linn

Haha, skratten stod du verkligen för, det var det bästa på mkt länge!!

2009-01-12 @ 17:15:30
Postat av: Linn

Och förresten är jag mkt glad att det var du som råkade göra bort dig och inte jag..det var inte en dag för tidigt!! =P

2009-01-12 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback