Cadillac ranch

Linn har återigen lyckats! Idag parkerade hon fast sig själv i carporten. Tydligen så gick det verkligen inte att köra ut utan att på kuppen slita av en spegel. Så mamma Adamsson fick komma och backa ut stor-aset till bil.
Jag är så ledsen för att jag inte fick vara där och uppleva denna underbara händelse.
Jag har absolut inte lov att skriva detta på min blogg, men jag måste. Man kan inte låta ett sånt här tillfälle förgås!

Linn sa nyss på msn att hon inte vill att folk ska tro att hon kör som en kratta. Jag kan hälsa att hon faktiskt är rätt okej när hon kör som vanligt, alltså rakt fram..sen det här med parkering, sidorutor och..ja allt annat, det tål att tränas på lite mer ;)

Grattis Linn, nu är du kändis i min blogg!

Kommentarer
Postat av: Vid det här laget vet du vem detta är...

En vacker dag Sandra Nilsson när du sitter på pottkanten med bilen, då är det ingen annan än jag som har rättigheterna att skriva om detta på MIN blogg!!! Och tro fan det att jag kommer med kameran oxå så jag har bildbevis!! Håll ut bara, den dagen kommer!!!

2009-01-08 @ 23:59:32
Postat av: jessica

HAHAHA, stackaren :D

2009-01-09 @ 00:09:49
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 11:03:24
Postat av: i-b

heheee en förkyld ib,men ett gott skratt fick jag i alla fall ;)))

skulle kolla om det hänt nå i stallet ,medans min frånvaro.....men det var bilen ,den bilen ,,,asg'trevlig lördagkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback