Working on the highway, all day long I don't stop

Min mamma verkar inte riktigt gilla att jag spelar innebandy, särskilt mycket ogillande riktar hon mot min målvaktsutrustning.
Idag bad jag henne att hjälpa mej att ta bort tejpen från benskydden. Jag hade inte tid att fixa det igår eftersom att jag skulle burna och hämta henne från jobbet. Ja iallafall så stod hon där och försökte få loss tejpen samtidigt som hon svor gång på gång. Jag frågade vad felet var, om det möjligtvis var så att det inte luktade så gott. Egentligen hade jag väl inte ens behövt fråga, men jag tyckte det var lite kul. Hon sa att hon omedelbart skulle gå och slänga dom i tvättmaskinen, sen sa hon
"egentligen borde vi göra det varje gång det har hänt"
Varje gång det har hänt?! Det låter ju som att jag har kissat ner mej eller nåt. Det påpekade jag för mamma och hon sa att ja, det var ju ungefär likvärdigt så. Som sagt så gillar hon inte riktigt mina målvaktsgrejer..

Och vet ni vad, det finns en man på mitt gym som springer så otroligt roligt! Det är ett under att han inte har ramlat än, när han springer flätar han nämligen benen om varandra om ni förstår. Alltså, han springer ju då på löpbandet, och när han ska sätta i högerfoten sätter han den på vänster sida av bandet och vänster fot på höger sida av bandet. Varje steg han tar ser det ut som att han ska tippa! Han kanske övar inför någon catwalk eller något dylikt. Farligt ser det ut iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback