Sleeping WITH my car??

Idag har det hänt grejer folket! Först och främst har kronprinsessan förlovat sig med sin Daniel, och det bryr jag mej egentligen inte ett skit om, men nu var det så att mamma tyvärr envisades med att se det där tv-inslaget medan jag försökte sova i soffan. Det lät fruktansvärt fånigt när han var tvungen att kalla henne för just kronprinsessan istället för Victoria, alltså herregud, dom ska ju ändå gifta sig, borde han inte få nämna henne vid namn då? Men hon däremot fick kalla honom vid namn, men borde inte hon då kalla honom för gymägaren eller något, det är ju hans yrke, och hon är ju faktiskt kronprinsessa till yrket. Dock inget man kan utbilda sig till, men ändå. '
Förfärligt  jobbigt var det att ligga och se det där, och jag ville bara kräkas när journalisterna satt där och finskrattade åt parets skämt. Uuääh!
Jaja, nog om det.

Ikväll har jag som vanligt varit hos Linn. Vi har städat så fint, flyttat på alla soffor och dammsugit och allt för att mamma Adamsson ska komma hem och inspektera imorgon. Det är nästan så man blir lite nervös alltså.
Ja hursomhelst så såg vi även ett ofantligt obehagligt program på tv! Det hette "Min bil är min älskarinna" och man hör ju bara på namnet att det aldrig kan vara något bra. Det var det inte heller! Mestadels handlade det om en äldre man med långt hår och en keps med öron på. Han ägde bland annat en vit bubbla som han hade döpt till Vanilla för att det var sensuellt. Vet  ni vad han gjorde med biljäveln?! Han pussade, smekte, slickade, gnuggade sig mot och "spred sin kärlekssäd" över den. Riktigt förfärligt var det! Och inte nog med det, så fort han fick tillgång till någon annan bil han tyckte var fin så spred han sina grejer över den också. Känns ju väldigt lämpligt. Jag blev rent ut sagt upprörd över hur han betedde sig! Jag säger då bara en sak; stackars bilar!
Det där programmet var värre än alla andra såna där program jag har sett, TILLSAMMANS! Jag trodde att jag hade sett allt när jag såg mammor som ammade sina sjuåringar, eller såna här polyamorösa som bor tillsammans med flera stycken och är ihop med alla på samma gång, men nä, inte då, nog fan ska det finnas dom som har sex med sina bilar också. Nu blir det ingen sömn inatt heller!
Jo förresten, den där gubben sa att han aldrig ville ha barn, men då sa Amanda en jävligt rolig grej, hon sa att om han nu skulle bli sugen på det ändå kan han ju skaffa sig en liten sån där mopedbil. Underbart!

Nä hörni, nu är det slut på galenskaper för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback