57 channels (and nothin' on)

Här kommer en lista, i brist på annat.

Vilken svordom använder du mest?
Faanihelvete hörs rätt ofta
Äger du en iPod? Njet. Däremot en iRiver E10. Känn på den du!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? För tillfället ställer jag den inte alls. Varför plåga sig själv när man inte behöver?
Hur många resväskor äger du? Eh? Familjen äger en jäkla massa
Använder du flip-flops? Det händer
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum på Bergnäset och Coop på Storheden
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja i och med att jag alltid ser ut som en moron på alla bilder är det väl bättre att jag fotar istället
Vilken var den senaste filmen du såg? Hypnos tror jag den hette. Ett spanskt vidunder..
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Spela roll?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Trummor, piano, ny värstingdator med alla inspelningstillbehör man kan tänkas behöva
Har någon någonsin kallat dig lat? Konstigt vore det väl annars
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Haha som om jag skulle behöva det
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Bruce Springsteen - Greatest Hits
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Bruce Springsteen. Alltid.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Kommer inte ihåg
Vad åt du till middag senast? Wokgrönsaker med lite korv
Använder du huvtröjor? Oja
Kan du vissla? Svar ja
Vem var den senaste som ringde dig? Linkan
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Typ..Jukebox eller vad den nu heter
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja annars blir jag förvånad
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp, djungelboken typ
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Brukar sällan fråga kvadratmeter när jag går in i ett köpcentrum, men visst, ska kanske göra det nästa gång jag går in i Smedjan
Hur många syskon har du? Inte ett enda
Vilken film kan du alla replikerna till? Det är inte en film, men Där fick du, den kan jag nog alla repliker till
Äger du några band t-shirts? Japp - Bruce Springsteen & The E Street Band
När flög du senast? I torsdags
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st
Läser du för skojs skull? Japp, läste ut sista Harry Potter i tisdags och igår läste jag ut Levande Bete som jag började med i tisdags. Är arbetslös som sagt..
Diskar du din egen disk? Vissa har ju diskmaskin. Lyx3000
Har du gråtit offentligt? Ja, fler gånger än nödvändigt
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop..fast vi har en stationär också
Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid var väl att ta i, men ofta
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En tatuering vill jag väldigt gärna göra
Kan du kasta macka? Hjälpligt iaf
Har du någonsin varit på Jamaica? Icke det
Vad har du med dig in på bion? Förhoppningsvis trevligt sällskap. Och lite godis.
Vem var din favoritlärare och varför? Jag kan inte räkna upp alla! Har varit välsignad med många bra lärare faktiskt
Vad har du för väder? Minus nånting och vindstilla
Har du en blogg? Absolut inte
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ensemble B, religion, engelska C
Gillar du att flyga? Det är inte så att jag längtar direkt. Däremot älskar jag att vara på Arlanda!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam
När sov du senast på golvet? Tja..det måste väl ha varit på Lilla VM eller nåt sånt
Om du har körkort, när fick/tog du det? 071024
Vilken är din favoritdrink? Rosa Pantern tror jag. Wraoor
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag brukar kunna klara mej länge på typ 2 timmar, men helst sover jag 8-10 timmar iallafall
Är dina dagar fullbokade och stressiga? När jag jobbade var dom det, not so much nu för tiden
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, vilket skämt
Vilken är din favoritfrukt? Banan och äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nu för tiden faktiskt
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Tyvärr är jag en besserwisser men jag gör mitt bästa för att dölja det..ibland iallafall
Tror du på liv på andra planeter? Inte direkt nåt jag sitter och funderar över ofta
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Vet inte riktigt..kan mycket väl vara sportrelaterat
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på "Gud"
Vad var det senaste du åt? Wokgrönsaker med korv och en hårdbrödmacka (igen)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det har inte så stor betydelse
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom ville inte att det skulle vara något man kunde rimma dumt på, ex. LisaFisa eller nåt i den stilen. Haha
Gillar du senap? Nä fy! Eller ja, dijonsenapen är rätt god, vanlig kan gå och lägga sig igen
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Faanihelvetesjävlaskit (varför försöka rycka upp sig liksom? hehe)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja varför inte
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte. Måste ju vara nån riktig snygging iallafall..
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Icke det
Tycker du om att krama folk? För det mesta
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vet inte
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Herregud, ska jag göra ännu en lista eller?
Vad är du allergisk mot? Allergisk är jag väl inte, men jag hanterar varken kiwi eller apelsin så superbra
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha..nä, borde man få det eller?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Andreas

Kommentarer
Postat av: Roxxy

"Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Haha som om jag skulle behöva det" Haha :D

2009-02-03 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback