Streets of fire

Det har hänt mycket på sistone!
Onsdag & torsdag var jag i sthlm och levde livet. Var på Riche på utställning av jeans. Där var bland annat Ebba von Sydow som dissades av Jonna, fantastiskt roligt var det!
Jag hann även shoppa en del i huvudstaden, några tröjor och ett par skor blev det. Happy times.

Kvällen jag kom hem hämtades jag av Linn, Linnea och Amanda. Vi åkte runt och, som Amanda kallar det, "poppade" lite i stan. Linn kom på att hon behövde fylla på spolarvätska så vi åkte till Statoil. Linn som  inte är den mest tekniska varelse som går på denna jord fick inte upp huven på bilen. Jag påbörjade sökandet efter spak, men Linn var otålig så jag sa åt henne att börja titta i manualen. Där stod dom, tre personer framför huven och tittade i en bok, medan jag låg halvers inkrupen i bilen då jag precis hade hittat spaken man skulle dra i. Jag tror att folk kollade lite...
Sen skulle vi ju då försöka få upp huven helt, alltså få bort spärren, om man uttrycker det så. Jag stod med händerna innanför huven och letade när en kille plötsligt stack fram händerna och sa "behöver ni hjälp?". Jag hoppade undan och sa att vi nog behövde det. Han såg självsäker ut i ungefär 2 sekunder, sen märkte han att inte heller han fick upp huven. Då ville han bege sig därifrån väldigt fort! Tjejen han hade med sig ville däremot inte gå, hon ville stanna kvar och se hur det gick. Han släpade henne därifrån och vi fick upp huven nästan omgående. Faktiskt var det Linn som lyckades. Inte illa!

Det kommer nog mer uppdateringar sen..om jag har tid!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, ibland överträffar jag även mig själv sandra!! ;)

2009-02-01 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback