Psychic

Gud ändå vad jag är slut i kroppen. Har inte rört på mej nå i veckan (nästan iallafall) för att jag är förkyld.
Idag hade vi dock match så jag hade ju inte så mycket till val, det var ju bara att vara med eller att hängas på allmän plats ungefär. Ja vi lyckades ju som vanligt att inte vinna, man börjar bli rätt van nu om man uttrycker det så, men vi låter oss icke nedslås av det. Eller mja, nästan inte iallafall. Idag måste jag dock skylla en del av förlusten på domarna. Skulle vilja skriva några väl valda ord, men då detta är en offentlig blogg tror jag att jag hoppar över det, vill ju inte bli avstängd på livstid eller något dylikt, för det hade ju varit mindre bra.
Jag hann riskera att bli dekapiterad inte mindre än två gånger, ena gången tror jag att det var ett allvarligt försök, det var i det närmaste en golfsving precis nedanför halsen. Ont gjorde det ska jag säga er. Dråpförsök kanske. Man har nästan dödat några av misstag, fast ändå med uppsåt. För att spåra lite från ämnet.

Vet ni vad, två nätter i rad drömde jag om flygplansokrascher. Dagen efter andra nattens dröm kraschade två plan. Det är inte första gången det här händer att jag drömmer/känner på mej saker som sen händer. Obehagligt AB ska jag säga!
Jag hoppas att det bara är sammanträffanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback