It's been a long time coming

Återigen har jag fått klagomål på att jag skriver för lite. Människor, jag har fått något jag hade mindre av tidigare; ett liv!
Jag har nästan aldrig en ledig stund, men jag klagar icke, det är väldans roligt att ha folk omkring sig!
Något som däremot icke är särskilt roligt är hur kallt det är här i våran kära stad luleå för tillfället. Ja iofs så är det ju iallafall myggfritt, men det känns som att jag hade kunnat stå ut med lite mygg istället för cirka -26 varje dag. Det känns som att det här med växthuseffekt är en myt..inte svettas jag då särskilt mycket iallafall. Roos sa dock något om att växthuseffekten fungerar på så sätt att det blir svinvarmt på sommaren och svinkallt på vintern. Ligger det någon sanning i detta? Jag tror jag måste göra lite efterforskningar.

Idag visade jag brudarna hur man gör en breakdance-konst. Mycket avancerad. Dom blev faktiskt imponerade, wohoo!
Sen skulle karro försöka sig på den. HELT utan framgång kan jag säga er. Det enda resultat hon uppnådde var..jaa..att hon lyckades lägga huvudet i mattan. Ungefär lika bra gick det när hon skulle visa att hon kunde gå upp i brygga. Eller, för att vara rättvis så kom hon faktiskt upp..det var bara det att..bryggan blev inte så jättehög..vi får hoppas att det är väldigt grunt precis där hon ska lägga an..
Ja sen skulle sara prova bryggan också. Hon blev helt klart högre, men å andra sidan höll hennes lår på att stryka med av bara farten. Inget att rekommendera för folk som är äldre än 12 alltså, we're too old for that (this) shit, för att säga som Riggs och Murtaugh i dödligt vapen.

På träningen idag sprang vi i stegar, gjorde kullerbyttor, dansade senegaldansen och gjorde nån "motor" tydligen.
Svårt att tro att det är innebandy jag spelar, man skulle kunna gissa på nån slags barngympa istället. Men icke, det var faktiskt ansträngande! Kul var det också! Imorgon däremot blir det innebandy på träningen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja de är faktiskt sant.. de roos sa om växthuseffekten, de blir kallare på vintern och varmare på sommaren :P helt sjukt alltså :D:D nä ja är lite övertrött nu.. haha.. men de är så de va inget skämt iaf.. haha..aja..Skönt å höra vi ska spela på träningen nu när jag kan va me och allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback