Creativity 101

Jag tänkte göra en ny header men nu har jag ett litet problem; jag vet inte vad jag ska ha med i den.
Inte en endaste liten idé har jag, men då är det ju som det brukar vara med mej.
På varje utvecklingssamtal under gymnasietiden sa jag att jag måste sakna kreativitet, och varje gång försökte min mentor övertyga mej om att den fanns där inne och att jag visst utnyttjade den. Om det då ändå vore så väl, nej jag håller fast vid att jag är helt kreativitetslös.


Igår var vi ute och gick med Linkans hundar. Det var satans kallt så jag fick låna en jacka att ha utanpå min andra jacka, dessutom fick jag låna en pälsmössa och gummistövlar. Nog var man ju vacker.



Kommentarer
Postat av: i-b

snyggt var det ju,och kakorna var goda,eller hur?! ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback