Glory days

Jag sitter och ser Idol från tidigare ikväll och jag blir lite gråtfärdig över hur bandet spelar. Kan dom sluta spela ALLA låtar som att dom vore hissmusikanter?! Det blir ju inget riktigt flow i låtarna, dom blir bara hackiga och tråkiga. Man måste ju inse lite att jazzackord inte alltid är snyggt. Men det kanske bara är jag som tycker det.
Saken blir inte riktigt bättre av att deltagarna har valt världens tråkigaste låtar. Men nog om det nu.

Idag har jag varit på stan och stekt som vanligt. Stan har blivit en av mina bästa vänner nu när jag är livsnjutare. Tack och lov har jag nog med självbehärskning för att inte köpa så mycket. Var dock tvungen att köpa nya rakblad och jag förfäras över hur dyra dom är! Bara för att det ska vara nå jävla divine av nåt slag. Jag tvivlar på att mina ben blir mer gudomliga bara för att dom heter så.
För att inte tala om dessa batteridrivna, vibrerande uppenbarelser! "Sätt på Soothing Vibrations med en knapptryckning för att få en sensationell rakupplevelse". Jesus christ on a stick! Inte vet jag om jag skulle vilja kalla släta ben för en sensation. Men den kanske ger mer än så? Den kanske helar aids-sjuka? Eller spottar pengar? Det vore en sensation på riktigt!
Nä jag tror jag ska prova med en potatisskalare nån gång, det går säkert lika bra det också.


Och vet ni vad?! Bruce och E Street Band ska spela i halvtidsvilan i Super Bowl XLIII. Hallelujah, guds frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback