Sad eyes

Kära Sagem,
varför kan inte era jävla skitboxar fungera?!
Igår spelade jag in Mord i sinnet för att kunna se det idag. Trodde jag.
Självfallet var bara halva programmet med, även fast jag hade kollat att allt var inprogrammerat.
Det är inte första gången det här händer. Inte heller andra. Inte ens tredje. Vid 50 kanske vi börjar närma oss en sanning.
Vi har även ringt till er femtielva gånger men ni säger bara att vi ska göra fabriksåterställningar och uppdateringar och fan vet allt. Snart gör jag en ordentlig fabriksåterställning, en av den typ där man på fabriken sätter ihop alla tusentals smådelar till en maskin. Om ni fattar.
En tjej i telefonen idag trodde inte att det var ett mjukvarufel utan ett hårdvarufel. I beg to differ.

Med vänliga hälsningar / Missnöjd kund



P.S Detta är inte ett autentiskt brev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback