Racing in the street

Jag har upptäckt en ny talang hos mej själv, jag är rallyförare!
Min mor och jag hade varit på stan för att ta hand om lite bankärenden och när vi kom hem sa mamma att hon skulle snabba sig så hon hann äta innan hon skulle till jobbet. Då kollade jag på hennes schema och såg att hon började kl 13.00. Efter snabb kalkylering i huvudet insåg jag att det var om en kvart. Jag uppmärksammade mor på det och ni skulle ha sett vilket fart hon fick. På med arbetskläderna och ut genom dörren.
Eftersom jag behövde bilen sen skulle jag skjutsa henne och hej bara vad det gick. Jag körde som aldrig förr! Inte för fort (okej, nästan aldrig), jag stod bara på rejält i kurvorna. Det var nästan så min prestationshöjande dryck (Mer Blåbär/Hallon) välte i sin hållare. Jag var skitsugen att göra en sån där handbromsparkering men mamma ville inte det så jag avstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback