Oh Mary don't you weep

Helvetets eldar till dom som designar påslakanen åt IKEA!
Hur tänker man egentligen när man gör ett litet hål där man ska sätta in täcket och sen inga hål i hörnen?
Man ska väl för fan inte behöva stå på täcket för att kunna få det på plats..nä hujedamej.
Tur att jag hade ett golv att stå på iallafall. Tänk dom som lever a la compact living (som IKEA förresten uppmärksammar så mycket), inte har dom ju nån extra yta att stå på. Dom måste förmodligen stå på sin säng för att kunna fixa det där. Och vad händer om man står på en säng och brottas med ett täcke? Jo man ramlar allra troligast, och när man lever kompakt så stor förmodligen matbordet precis bredvid och då slår man säkerligen armen i bordet och drabbas av ett kraftigt överarmsbrott. Allt detta på grund av IKEAs designers from hell.



Idag fick jag beröm av mamma för att jag lyckades ta ihjäl ett flygfä.
Hon sa med värme i rösten; "du är så bra på så mycket!".
Jag tror det där får bli en merit värdig mitt CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback