My father's house

And the madness continues.
Idag har jag inte bara bakat äppelpaj, jag har även gjort dajm.
Jag börjar i mitt stilla sinne undrar vad det är som pågår.

Idag ringde även Boxer för femtioelfte gången i ordningen. Jag har redan sagt till dom att pappa inte kommer hem förrän tidigast kl 17 och att det inte är någon idé att ringa innan det. När dom ringde för tredje gången idag blev jag less och svarade. Jag kände mej tvungen att förklara för den icket ont anande Martina att det verkligen inte var någon idé att ringa innan klockan fem och att dom borde sluta med det omedelbart. Sen sa jag hejdå.
Undrar vem jag kommer att telefon-battla med imorgon, Försäkringskassan? Radiotjänst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback