How can a poor man stand such times

Prisa Gud! Äntligen har det kommit en sport som till och med jag kan vinna OS-guld i!
Det finns alltså även hopp för även den slöaste av Svenssons att ta plats uppe på pallen, nu när den nya grenen "5000 Masskrasch" lanseras. Undrar vilken utrustning som krävs för att vara med? I och med att det säkerligen kan medföra viss risk för personskada bör man nog bära åtminstone någon typ av hjälm och möjligtvis även knäskydd.




Tänka sig vad roligt det kan bli när inte alla rader syns på text-tv.

Det finns inte så mycket intressant att berätta om dagens åtaganden då jag inte direkt har haft någon särskild uppenbarelse. Jag har bara åter konstaterat att det inte är lätt att få tag i ett jobb. Men vad förväntade jag mej att jag skulle bli när jag gick ledarskap? Man blir inte direkt anställd av Statoil för att man är bra på att skriva filmreflektioner ur mer än ett perspektiv.
Nu ska jag sätta mej och knapra på Jack Daniel's-choklad. Det kanske vore något för alkoholister som vill sluta dricka? Ungefär som Nicorette för rökare. Något att undersöka!

Kommentarer
Postat av: Linn

Nisse! Drottningen på att blogga..=) Fortsätt du att undersöka dina Jack Daniels´s, det låter bra! Hörs imorrn...=)

2008-09-09 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback