Rosalita

Nu känner jag att det är dags för ett nytt inlägg. (Läs: Påtryckningarna har blivit fler och fler)
Frågan är bara vad jag ska skriva, det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu, och det som händer vill jag inte skriva om. Snacka om dålig bloggare jag är som inte skriver om allt, inte undra på att jag har mediokra 8-10 som läser varje dag (ta det inte personligt kära läsare, jag tycker om er väldigt mycket!) medan dom här såkallade bloggdrottningarna har 10 000 läsare varje dag. Jag kan dock lova att jag aldrig kommer att bli en sån, jag menar hur fan skulle det se ut om jag stod och visade upp dagens outfit, listade dom bästa nagellacken och  visade "några jättesöta träörhängen jag beställde från internet"? Bedrövligt kan jag säga er! Nä, vi håller oss nog till den här stilen, jag tror det är bäst så för alla.

Det har till mitt stora förtret blivit kalltsomfan ute. Nu kan jag inte längre ha på mej min snygga röda Nike-jacka. Eller kan kan jag väl, problemet är bara att tidningspapper inte brukar värma så mycket och tyget i jackan är väl ungefär lika tjockt som tidningspapper. Nu blir det till att börja ha på sig vinterjackan och istället smälta bort så fort man går inomhus. Men jag är inte bitter. Nädå.

För tillfället har jag inte så mycket mer att skriva, men hav förtröstan, ett nytt inlägg kan komma snabbare än ni anar det. Eller så kan det dröja någon vecka igen, jag vet inte.

Jag avslutar med något som gjorde mej väldigt glad när jag gick där på Coop-parkeringen.



"My machine she's a dud, stuck in the mud, somewhere in the swamps of Jersey"

- Rosalita, Bruce Springsteen

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Uppdatera! Puss

2008-11-18 @ 21:43:33
Postat av: Anonym

Nisse pissi! Du vet nog vem detta kommer ifrån skulle jag tro. DU SUGER på att blogga! Du som är så bra på att skriva bra inlägg borde blogga oftare!

2008-11-21 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback