Living proof

Idag gjorde mamma sin drive-in-debut. Hon har aldrig någonsin beställt mat på exempelvis Max via driven, så idag tänkte jag att hon skulle få göra det för första gången. Jag kan säga så mycket som att jag fick mej ett rejält skratt.
Det började med att hon nästan körde förbi beställningsstationen. Sen när hon skulle beställa hade hon så bråttom så man kunde tro att bilen brann. I ett enda andetag hann hon med en hel måltidsbeställning med specialönskemål och allt, "ettkycklingmålkclassicutantomatmedcolaochengreenandgarlic". Ni skulle ha hört tjejen i kassan, haha! Stackarn hade inte en chans att hinna med kan jag säga. Jag kan flika in att det blev fel, jag fick fanta istället för cola, trots att det faktiskt stod cola på kvittot. HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT LÄSA?! Hursomhelst, när vi väl hade beställt och körde fram och så gick det rätt bra tills det tillfälle då mamma skulle betala och det, jo då öppnade hon nämligen vänster bakruta istället för hennes ruta. Jag skrattade så jag grät. Hon snabbade sig med att betala, sen när vi skulle åka därifrån hann hon även med att få ett motorstopp. Det är min mamma det, hon med drive-in-ångesten. Men hon är bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback