What a difference a day makes

Guudars vilken dag det har varit idag alltså!
Våran avslutande ledarskapskurs heter Hälsopedagogik och ikväll hade vi en av de avslutande delarna i kursen, nämligen hälsokväll! Dagen började dock med att vi hade lite genrep. Alla var mer eller mindre skeptiska till hur det skulle gå på kvällen då alla var ganska förvirrade. Mest arg var Jonas som tyckte att Anette nästan utövade hets mot folkgrupp (deras hälsogrupp) när hon kritiserade dom. Jag tror dock han kom över det ganska fort, hehe.
Sen tog jag mej friheten att knalla iväg till mode&designs modevisning, skulle ju stöjda min hemliga beundrare (du bör veta vem du är, annars gör du ett mycket dåligt jobb som hemlig beundrare).  Allt var mer eller mindre coolt, med förbehåll för en gren som inte var cool för fem öre. Jag ska inte peka ut några..men jag säger bara L-A-C-K..åh herre.

Hälsokvällen som avslutades för ca 2 timmar sen gick väldigt bra trots den enorma värme som höll på att avliva alla inne på skolan. Förmodligen en viss alltiallo på skolan som har varit och fixat med elementen..det skulle icke förvåna mej. Vi spelade lite teater och jag var väldigt övertygande som medelåldersmannen Peter. Det är vad jag har bestämt iallafall. Bild på spektaklet finns nedan. Vi kände att det var viktigt att jag hade skägg..mycket vackert.
2 hemliga personer bestämde sig även för att göra en kupp mot en skylt som var missvisande. Det gick dock dåligt då alla föräldrar just började strömma till när dådet skulle utföras.
Sen tyckte tre av klassens herrar att det skulle kännas bra att posera lite på några bord. Jag tyckte att det absolut skulle förevigas..dessutom lämnade en lärare (hehe) en kommentar om den nya möbleringen.

image98  image99

image100

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback