Vattenfallet

Idag hände något väldigt, väldigt underligt.
När jag skulle gå till bussen imorse gick jag bakom en tant som inte verkar vara riktigt 100.
I tunneln stannade hon plötsligt och drog ner byxorna och satte sig och kissade.
Jag visste verkligen inte vars jag skulle ta vägen kan jag säga!
Jag vände mej snabbt som attan om och låtsades vara väldigt upptagen med min mobil.
När hon var klar vågade jag gå förbi..
Jag var lite rädd att hon skulle dra nån skvätt på mej eller nåt men jag klarade mej.

Det var iallafall dagens konstigaste händelse!

Kommentarer
Postat av: stina

HAHA! Förra sommaren när jag och Julia jobbade på Bergnäset så såg vi också en tant som bara drog ner brallorna på en gångstig och kissade! haha de måste fan vara samma ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback