Reflected - disconnected

Gudars, vad ska man reflektera över idag?
Jag har reflekterat över OS-bojkotter och Livets Ords eventuella farlighet hela dagen så jag känner mej ganska så avreflekterad faktiskt.
Däremot kan jag säga att fröken Karlsson som blev omnämnd i gårdagens inlägg kände sig mycket hedrad över att finnas med i min blogg, trots att det stod att hon gjorde livet surt för mej. Jag förstår henne dock,  jag menar, vem skulle inte bli överlycklig av att nämnas här? Be there or be square liksom. Ehörm. Jag förstår inte vad som har tagit åt mej, det är som att jantelagen aldrig har existerat i mitt liv, den har fått sig en rejäl smäll varje dag den senaste tiden, men det är nog bra. Typ.
Jahapp jahapp, idag klagade vi även över ett nytt otroligt stort i-landsproblem på skolan, nämligen att någon (I know who) hade ryckt bort nedräkningslappen till studenten alldeles för fort. Man får ju faktiskt inte ta ner den förrän efter klockan 12!! Det känns som att detta problem är något vi bör lägga mycket krut på, kanske ta upp i ett klassråd och sånt, istället för att fokusera på såna dumheter som att försöka fixa något flak till studentdagen, sånt är ju överskattat, eller hur?
Nä, jag är inte bitter. Bara lite less. Men ändå på bra humör, absolut! Jag är ju typ klar med allt skolarbete nu.



image97

Kommentarer
Postat av: Xenia

Kyrkans ungdomskör, ahahaha!
Angående Jantelagen så tycker jag att den är mysig, den svenska folksjälen liksom. Men det är fint med hybris, så länge inte alltför många har det.. då skulle det förlora sin charm.
Jag läser din blogg btw, även om jag utger mig för att hata bloggare *schh*!

2008-05-22 @ 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback