Ovettigt

Alltså jag måste bara få vara liiite smått irriterad nu. Vad är grejen med att fara omkring och kommentera bloggar för att få extra mycket besök själv? Är det verkligen så otroligt viktigt att ha många besökare? Jag tror att man missar poängen med att blogga om man bara är ute efter det. Sen så har kommentarerna ofta inte ett skvatt att göra med ens inlägg, för dessa andra bloggare orkar inte ens läsa ens eget inlägg, dom bara "hoppas du har haft en trevlig dag". Snälla, låt mej slippa!


Förresten, som svar på "frågan" så har jag haft en trevlig dag, tackar så mycket.
Har gjort muntliga nationella i svenskan, så då behöver jag ju inte drömma mardrömmar om det längre.
Efter det snackade vi etik och moral på religionen. Vi gjorde det genom att ha en värderingsövning där man fick ställa sig längs en linje i klassrummet. Fruktansvärt roligt när läraren skulle förklara vad som var det grövsta på skalan vi hade att välja på. Jag tror inte jag bör skriva det här, men om nån är så nyfiken så att det spritter i hela kroppen och kliar i hjärnan för att den vill veta, så är det fritt fram att fråga på msn.
Tja, sen efter skolan skulle Jonas köpa balbiljett, men först ville han kolla ifall han hade tillräckligt med pengar på kontot. 850 kr kostar en balbiljett, 54 kronor hade han på kontot - det var ju nästan nära.




                 

Bild 1: André hade målat tumnageln med nagellack och fick sen panik när han inte fick bort det. Haha!
Bild 2: Erika blir fotad när hon utför brottet att smyga in i receptionen och ta en penna.

Kommentarer
Postat av: erika

Jag lånade den faktiskt bara! ;O haha

Postat av: Sandra

Absolut inte. Du stal den! ;)

2008-05-15 @ 21:57:50
URL: http://saandran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback