Jobba, jobbade, jobbigt?

Idag har jag jobbat. Började kl 15 och slutade 19-nånting.
Det var en rätt slapp dag, inte så mycket kunder men det regnade ju så det var inte så konstigt.
Jag roade mej med att plugga rännkrokar och sånt. Otroligt underhållande.
Sen lyckades klockan ändå gå såpass långt att den blev 18.59 och vi tänkte räkna kassan.
Ack nej, då kom det några kunder. Det var sådär kul alltså. Varför ska folk alltid komma just innan man stänger?
Faaaacking mooorons, sa jag. Inte.
Ja iallfall var dom klara ganska fort så vi behövde inte vara kvar så länge ändå.
Sen burnade jag hem men jag fick inte vara hemma så länge, då var jag tvungen att fara och handla mat till imorgon, ty jag måste äta en snabb lunch då jag slutar jobba 11.30 och börjar skolan 12.00. It's a hardknock life.

Jajja, nu ska man väl snart lägga sig i snarkofagen så man orkar gå upp 5.50. Hallelujah.

Det bästa för dagen var förresten när hemlig manlig medarbetare satt och läste Sofis mode om Eva Longorias rumplyft. Haha!

Kommentarer
Postat av: jessica

VEM GJORDE DET? hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback