Jag ser inte skogen för alla träd

Man skulle ju kunna önska att jag hade något roligt att skriva idag. Tyvärr är icke fallet sådant.
Det är dessvärre så illa att det för tillfället händer ytterst lite spännande i mitt liv.
Förklaring till detta följer nedan.
Lärarna på skolan verkar ha paktat ihop sig, verkligen gått in för att verkligen ta död på alla små, väldigt undanträngda, lyckokänslor vi elever skulle kunna tänkas ha för att vi snart går ut skolan.
Dom ger oss verkligen alla uppgifter man bara kan tänkas kunna ge ut, på en och samma gång.
Den senaste veckan och tiden som är kvar innan vi slutar har detta gjorts/ska göras;

- Historia; 45 minuters redovisning
- Engelska; 2 prov (plus 2 inlämningsuppg. men dom är kvar sen..långt tillbaka)
- Hälsopedagogik; fördjupningsuppgift, hälsokväll
- Svenska; inlämning realismen, muntliga nationella
- Religion; fördjupningsuppgift

Det är inte direkt så att man hjular av glädje.
Men snart är det slut! Men va fan..jag vill ju fortfarande ha kvar klassen.
Kanske skulle föreslå sommarskola? Haha.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback