Boyaka boyaka

Ching ching, säger jag bara! Betygssamtal idag och det gick sannerligen över förväntan. Det verkar som att slitet har fungerat, eller så är det bara de extra pengarna på lärarnas lönekonton som ordnade det, hehe.

Efter skolan kände jag att det skulle vara bra att sola lite då jag snart tar studenten och helst inte matchar mina kläder alltför väl. Visst, solen lyste ju, det var bara det att vinden ville vara med och leka också.
Målet var ju som sagt att bli brun, inte blå, därför gick jag in och såg Desperate Housewives istället.
Nyss var jag istället i stan och stekte mej i ett solarie. Det är alltid lite småläskigt när man går igenom värsta tänkbara scenario i huvudet, typ att taket i maskinen skulle låsa fast sig och att solariet inte skulle stänga av sig så man blir helstekt, eller att det där "glaset" skulle falla ner så man även då skulle bli helstekt. Det känns ju som att det är väldigt troligt att det skulle hända. Eller så inte. Men man vet faktiskt aldrig!

Jo just ja, när jag skulle åka in till stan såg jag inte mindre än en räv på våran gräsmatta! Den var ju definitivt mindre snygg må jag säga. När den såg oss fick den ganska bråttom iväg vilket var bra.

Igår när jag var på gymmet pajade jag förresten typ nånting i bröstet. Alltså inte i ett av dom som finns i plural utan i själva inombordsbröstet. Ja iallafall var det när jag skulle träna triceps, då drog det till som fan och jag ville börja självdö. Efter det har det gjort ont att ta djupa andetag. Jag har väl fått ett revben ur led eller nåt i den stilen. Det går ju tydligen att råka ut för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback