Synder

Igår blev jag vittne till en olycka när jag var på Rhapsody in Rock. Det var en kvinna som skulle klättra över staketet på läktaren, ca 2 meter upp om man räknar med staketet, och så sa det bara PANG så låg hon nere på asfalten. Hon låg helt stilla med ansiktet i marken. Det såg ju inte bra ut kan jag säga. Det dröjde inte länge förrän både Första Hjälpen och en ambulans kom dit och det sattes på nackkrage och hela alltet. Mina sjukvårdsinstinkter vaknade omedelbart och jag ser verkligen fram emot min framtida karriär som ambulanssjuksköterska.
Jo sen undrar jag självfallet hur det gick för ramlaren..

Jag måste förresten erkänna en synd jag har begått idag. Jag föll för frestelsen och köpte ett par foppatofflor på marknaden. MEN, det var bara för att jag inte vill förstöra mina birkenstock i vatten och sånt, jag LOVAR!
Dessutom köpte jag ett mycket fint halsband för enbart 30 kr. Muy bien.

Jag är såå trött nu. Har varit det i några dagar, det är studentveckan som har tagit kål på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback