Note to self; never land in trees

Påminnelse till mej själv; drick INTE 4 Red Bull efter klockan åtta på kvällen. Det går inte att somna efter det.
Jag gick och la mej ungefär klockan 4 imorse, somnade inte på riktigt förrän kanske klockan 7. Bravo Sandra.
Utöver det har jag även några andra påminnelser till mej själv, bland annat; ha alltid med dej mer än mjukisbyxor när du ska på en fest, det kan hända att du ska ut och det är inte alltför flashigt att ha på sig mjukisar då. Däremot otroligt skönt!

Idag har jag haft en gnutta huvudvärk. Mamma ville att jag skulle sitta ute i solen, då ville jag nästan gråta. Tusen graders värme tillsammans med huvudvärk är ingen kul kombination. Till följd av denna ovilja att sola är jag fortfarade vit. Detta var inte Moa sen med att påpeka mer än en gång igår. Tack, det värmde i kvällskylan.

Nä nu ska jag fortsätta se handbollen på tv. Sverige ligger under, 16-18. Mindre bra, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback