Back to basics

Jo ni, idag gick min rygg in i väggen rejält. Folk som känner mej vet kanske att jag har haft dålig rygg förr då mina muskler var sena i utvecklingen, jämfört med resten av min otroligt muskulösa kropp (?)
Ja iallafall så skulle jag packa upp en pall med spik och skruv och sånt. Efter säkert 742 böjningar som inte utgick från knäna var jag förstörd för idag och säkerligen en vecka framöver. För ett tag sen skulle jag böja mej ner och kolla in i frysen, då höll jag inte på att ta mej upp, det sände mej omedelbart tillbaka till dom tidigare tonåren då jag ibland blev stående "upp och ner" för att det gjorde så ont. Känns som ett perfekt tillfälle att färdas tillbaka till det jag väljer att kalla för rygg-tiden, 2 dagar innan studenten. Bättre timing finns inte.

Just nu sitter jag och berättar för Elin om min största fobi, nämligen blött papper. Det finns inget värre. Jag blir illamående bara av tanken, så det är bäst att jag slutar tänka på det på en gång.

När jag var i stan och kollade på balen hittade jag två lärare som var och hade eget partaj.
Jag tror att dom hade mycket trevligt. Döm själv av bilderna. Jag lovade att dom skulle få ringa om det blev för vingligt på väg hem. Haha ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback