Top request live

Efter mitt Listerineexperiment har jag nu även fått en förfrågan om att göra ett flygtest efter en Red Bull. Jag ska tänka över det lite. Jag bör kunna göra en undersökning av flygförmågan utomhus, då vi har relativt mycket snö att landa i ifall det skulle visa sig att Red Bull ljuger då dom säger att man får vingar.
Dock tror jag att jag ska försöka från en mindre hög höjd från början. Jag är nämligen inte särskilt sugen på varken benbrott eller brusten mjälte. Jag hoppas att mina tittare har överseende med det.

Jag kan även säga att jag idag höll på att bli offer för en madman of the road.
Jag körde så fint där i en rondell och var just på väg till min utfart när det kom en galning i en blå riskokare och körde in rakt framför mej i typ 50 km/h. Snabb i handlingarna som jag är stampade jag på bromsen och satt där och stirrade argt på honom. Han tittade fånigt på mej och burnade vidare.
Även jag puttrade så fint vidare. Jag plockade upp Ingela och beklagade mej över hur folk kör.
Sen kollade vi på innebandy.


Kommentarer
Postat av: Blaufish

Vilket kul bloggnamn!!! (hittade hit när jag google:ade priser på gummibåtar!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback