Strike one for the apostlahästs

Alltså vad fan tänker vädret med? Regn, snö, snöblandat regn..
Det är ju ett helvete att försöka ta sig fram med hjälp av apostlahästarna. Det hade kanske inte varit ett problem om man hade haft stövlar på sig eller något dylikt. Den som känner mej vet dock att jag aldrig, ALDRIG, skulle ta på mej något sånt. Nä, jag är allt för skofåfäng för det.
Jag hade på mej mina röda pumaskor idag på stan. Till det hade jag vita sockar. När jag tog av mej skorna såg det ut som att jag hade fått järnspett genom fötterna då jag hade stora röda fläckar på dom. 
Dagens lärdom är alltså: Ha aldrig vita sockar i röda skor.  Nä skoja bara. Den riktiga lärdomen är att jag ska ha på mej lite mer vattentäta skor när det vankas djuphavsdykning på stan.

Jag och Anna satt och kollade i Kissies blogg idag. Vi ville begå kollektivt självmord när vi såg förödelsen.
För dom som har varit och kollat på hennes blogg tror jag inte att jag behöver säga mer än så.
Tack och lov fann vi inre styrka och höll oss från att ta livet av oss.

Jag har ett nytt musiktips förresten; Matt Nathanson. Wunderschön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback