London calling

Idag började skolan klockan 13.45, och dessutom gällde det bara en lektion. På den lektionen gick vi igenom hur man skriver CV, men vi ska inte börja skriva något förrän imorgon. Happy jävla times!
Nu har jag nyss svalt en kopp varm choklad toppad med döskalleformade mashmallows. Det är dom små sakerna som förgyller. Visst är jag töntig? :)
Jag sitter och lyssnar på Mikas album nu. Hur kan jag ha missat det? Dom enda låtar jag har hört är radiolåtarna, men dom andra som är med på skivan är ju helt underbara. Happy times 2.

Jag har förresten glömt att berätta något väldigt roligt som hände när jag och moder var i London.
Vi var väldigt trötta första kvällen där, så vi somnade ungefär vid 19, lokal tid. (20.00 i Sverige)
Innan vi somnade hade jag ställt väckarklockan på 8.15.
Plötsligt vaknade jag av att mamma frågade om jag ville innan frukosten. Jag sa att jag skulle göra det. Samtidigt tittade mamma på klockan och såg att visaren stod på 11 och utbrast "Men klockan är ju 11! Hur kan vi ha sovit så länge??"
Jag tittade på min mobil och såg att klockan där stod på 23-någonting. Det kopplade inte för mej utan jag halvskrek "Men dumjävla mobil som inte har ringt! Klockan har stannat. Hur faan gick det till?!"
Därefter gick jag in på toaletten varpå jag hörde mamma säga "Du...det är faktiskt mörkt ute."
Jag gick tillbaka till rummet, och konstaterade att klockan faktiskt var 23 på kvällen, och att vi bara hade sovit i 4 timmar.
Vi skrattade så vi nästan grät, och såg framför oss hur det hade sett ut om vi hade kommit ner till lobbyn vid halv 12 på kvällen och frågade vart frukosten var, om dom redan hade plockat bort den.
Gudars skymning! Hahaha







Snygging på planet från London till Sthlm



Keps som införskaffades i London


Och här har vi ambulanshelikopterlandningen på Piccadilly Circus


Kommentarer
Postat av: Wennberg

Näe Sandra du é inte töntig, de é ju verkligen såna saker som kan förgylla dagarna i våra liv :)

2008-01-09 @ 21:22:35
Postat av: Malin

Åh, London världens bästaste stad:) Ska dit i februari, längtar ihjäl mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback