Just an ordinary day

Idag har jag VERKLIGEN inte något roligt att berätta alls.
Var på häktet med skolan och kikade. Gudars skymning säger jag bara. Mardrömmar av bara tanken typ.
När det var avklarat var jag och tränade på Inpuls.
På väg till bussen därifrån trodde jag att jag skulle dö. Varför måste det blåsa något så överjävligt i Luleå? Jag har fortfarande kvar röda fläckar på kinderna efter min nära-dödenupplevelse i stan. Det ser ut som att jag har rouge. Hemska tanke!

Ikväll har jag sett handboll. Jag skrämde katten när jag skrek då Sverige satte lika-målet.
Har även sett senaste Prison Break-avsnittet.
Det är så spännande så jag dör! INTE
Va fan, sluta mjölka serierna. Hur spännande är det när alla scenarier har spelats upp 3 gånger? 
Svar: Inte alls.

Nu ska jag gå och lägga mej i snarkofagen.
Goder natt


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!

Postat av: Jessica

åhmen herreguuuud! hahaha.. sånna människor borde inte få finnas

2008-01-24 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback