Jaså

Fan va överlycklig man blir när man får ett sms där det står att jag/vi ska döma pingis på söndag. Det är ju så jag gör lyckoskutt så jag slår huvudet i taket.
Bespara mej.
Inget ont om sms-skickaren dock!

Här följer även ytterligare lyckobesked:

- Jag har engelska imorgon. Vi ska läsa våra böcker. Jag läser Vernon God Litte. Korrektion förresten. Jag tittar på orden, men läser inte. Det går inte. Den är så jäävla skum! Boken ska snart vara utläst. Jag är på sida 20 efter 4 lektioner. Yippee ki yay.

- Det har börjat snöa mycket. Och det ska snöa ännu mer under natten och morgondagen. Blir det likadant som förra veckan med bilputtning, blöta kläder och frusna fötter blir jag ledsen.

Dock finns det faktiskt några riktiga lyckopiller kvar i veckan:

- Det är snart helg

- Jag ska på kalas imorgon

- Jag ska på kalas på lördag. Sen ska jag ut också.

Jag älskar ordet kalas. Jag blir så glad i hjärtat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback