Byebye

Sista kvällen i london nu. Har haft väldigt trevligt med mycket shopping till bra priser. Det är ju mycket rea här nu :)
Har bland annat köpt skor (vilken chock va?), några tröjor, en keps och en parfym med mera.
Dessutom har vi ätit väldigt mycket! haha..

Idag hände dock en tråkig grej.
Vi var och gick vid Piccadilly circus när vi hörde en rejäl smäll. När vi tittade åt det hålle ljudet  kom från såg vi en buss som hade stannat i en sväng och en person som snabbt slängde sig ner på knä och tittade in under bussen.
Någon hade blivit påkörd. Det dröjde inte många minuter förrän det var fullt med polisbilar, ambulanser och brandbilar där. Efter ett tag kom även en helikopter och landade mitt på gatan på Piccadilly circus.
Hursomhelst höll dom på att greja länge men dom tog ingen i helikoptern. Den åkte iväg och den ambulans dom hade lastat in människan i stod kvar..så tyvärr tror jag inte att han/hon överlevde.
Jag tror inte att jag ens behöver påpeka att jag och mamma har tittat väldigt noga innan vi har gått över alla gator efter det som hände.

Kommentarer
Postat av: Ida

checka in min blogg, du är med på dagens bilder;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback