You make me forget my name

Betraktelser efter att ha sett utröstningen av Let's dance;
kanske man bör döpa om tävlingen till kärringkånk istället. 
Alla par som gick vidare betedde sig identiskt.
Så fort dom fick höra att dom hade gått vidare slängde sig tjejen/kvinnan upp på killen/karlen och flätade benen om honom, så fick stackaren bära henne över dansgolvet.
Det hade varit mycket fränare om dom hade gjort olika saker varje par!
Exempelvis hjulningar över golvet, eller kanske handgång, eller varför inte skottkärran?
Det röstar jag på!

För övrigt så däckade jag direkt när jag kom hem från skolan idag. Ca 11.30. Jag tänkte att jag kanske skulle sova en timma eller nåt. Tji fick jag. 15.30 vaknade jag, missnöjd över tiden och inte var jag särskilt mycket piggare heller. Jag hade dessutom lyckats drömma att jag hade beställt något för 65 000 som vi just hade fått en faktura på. Grejen var bara den att jag visste inte ens vad det var jag hade köpt.
Tro fan att jag inte var utvilad efter en sån dröm!

Eftersom att jag somnade direkt när jag kom hem uteblev ju lunchen. Det var inte så bra. Idag har jag ätit frukost kl 7 och middag kl 18.30..inte så mycket mer. Jag tror inte att Anna Skipper skulle tycka om det särskilt mycket. Tur att jag inte känner henne då!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback