Today

Idag har det hänt mycket kul!
Dagen började dock med historia. Mindre kul, det måste jag tyvärr säga.
Sen hål, då gick jag in till stan med André och Sara. Vi var tvugna att göra ett pit-stop på vägen; LÄMMELN!
Sara ville absolut åka, och André, gentleman som han är sa att han också kunde åka. Jag var tyvärr inte särskilt sugen på att åka och få blåsgitarr (blåskatarr) så jag struntade i det. Jag var istället fotograf.

  

André fick låna Saras plastmapp att åka på. Han fick en jävla fart, därav minen på bilden.



Sen gick jag och åt lunch med Pillan och Linda på Baan Thai. Mycket gott. Jag och Linda gick på stan och kollade kläder och sånt sen, jag såg även en svinsnygg klocka jag gärna hade köpt. Dock var det så att ca alla klockor förutom just den, i montern, var rabatterade. Fan också.

Efter stadsrundan var det engelska. Måttligt roligt..men det gick bra ändå.
Sen åkte jag och Niklas bil ett tag, han har ju nämligen köpt ett nytt vrålåk. Den måste döpas den också. Jag jobbar på det. Iallafall så såg vi en bil som hade en övningskörningsskylt på. Oh my God, tänker ni. Då kan jag berätta för er, att det var inte det som var det sensationella. Nä, det var att det inte satt någon människa på passagerarplatsen. Jag hoppas verkligen att det var så att dom hade glömt att ta bort skylten när kiddon hade kört klart. Annars blir jag fan nervös!

     Där har ni bilen som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback